170414
Book
In basket
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 148.)
Barbara Kamińska-Czubała podjęła się wyzwania trudnego pod względem skali i metodologii, jakim jest przeprowadzenie analizy informatologicznej codziennych zachowań ludzi młodych. Zebrany materiał badawczy pozwolił na wyodrębnienie kilku specyficznych kategorii strategii informacyjnych, które zostały skonfrontowane z najważniejszymi pojęciami oraz teorią informatologii. Ogromną zaletą opisywanych badań jest praktyczna weryfikacja popularnych w literaturze przedmiotu założeń i intuicji dotyczących aktywnośc
Media files:
Availability:
Dział informacji
There are copies available to loan: sygn. 6612 (sygn. 316.325) (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. 269-287. Indeksy.
Funding information note
Współfinansowanie: Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej (Kraków). Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa
Language note
Spis treści także ang.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again