170414
Notes:
General note
Bibliogr. przy rozdz.
Artykuły obejmują trzy główne zakresy tematyczne: funkcjonowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością w świetle najnowszych teorii pedagogiki specjalnej; diagnostykę i symptomatykę zaburzeń rozwojowych; możliwości zastosowania i efektywność różnych form wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży. Dotyczą one niepełnosprawności ogólnie oraz poszczególnych jej rodzajów. Poruszono wybrane aspekty niepełnosprawności intelektualnej, integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych, emprowmentu, eksperymentowania z narkotykami, autyzmu (m. in. metoda Knillów), mózgowego porażenia dziecięcego , zespołu kruchego chromosomu X, głuchoślepoty, muzykoterapii w pedagogice specjalnej, biblioterapii w stosunku do osób przewlekle chorych, niewerbalnych metod porozumiewania się i in.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again